piątek, 20 stycznia 2017

Moje plany na 2017 rok.

Hejka wszystkim, wiem, że trochę późno dodaję tego posta ale staram się troszkę mieszać tematykę. tzn. raz pytanie czy jakiś temat a raz coś takiego luźniejszego. Mam nadzieję, że wam się to podoba, jeśli nie to proszę żebyście mi to napisali.
Przejdźmy więc do moich planów na 2017 rok...


1. Zrobić kwalifikowany kurs pierwszej pomocy
2. Iść na praktyki do szpitala
3. Zrobić na prawdę świetną imprezę na moją osiemnastkę.
4. Zrobić coś szalonego
5. Odnowić relacje z kilkoma z dawnych przyjaciół i więcej się z nimi spotykać
6. Wyjechać chociaż w jedną podróż
7. Nauczyć się tańczyć przed studniówką
8. Jechać na wakacje do USA i zwiedzić jak najwięcej rzeczy
9. Uczyć się do matury
10. Zdać prawo jazdy
11. Jechać na Woodstock
12. Poprawić swoje umiejętności w sporcie, który uprawiam
13. Więcej biegać i zdrowo się odżywiać
14. Zrobić sobie tatuaż
15. Cieszyć się małymi rzeczami i sprawić komuś radość

To chyba wszystkie. Dużo ich nie ma ale zawsze coś. Jeśli uda mi się coś z tej listy zrobić to myślę, że się tym z wami podzielę. To już wszystko na dzisiaj, piszcie mi co wy postanowiliście zrobić w tym roku. Miłego dnia ;)


1 komentarz :

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka