wtorek, 24 stycznia 2017

THE DIVIDE - recenzja

Hej kochani ! Chciałabym żeby na moim blogu nie było nudno dlatego postanowiłam, że oprócz odpowiedzi na wasze pytania będą się tutaj pojawiały różne inne posty. Chciałabym żeby nabrało to takiego lifestylowego charakteru. Dlatego właśnie przychodzę dzisiaj do was z recenzją filmu.
Jestem osobą, która obejrzała już chyba wszystkie dostępne komedie i filmy apokaliptyczne ponieważ takie właśnie lubię najbardziej. Właśnie dlatego chciałabym się z wami podzielić moimi wrażeniami. Mam nadzieję, że wam się spodoba!

Pierwszym filmem, którym się zajmę będzie obejrzany przeze mnie dwa dni temu The Divide.
Jest to film apokaliptyczny nie zbyt dostępny w Polsce. To znaczy, że jest albo po angielsku albo z napisami polskimi.
Film ten opowiada o paru sąsiadach, którzy po wybuchu bomby jądrowej postanawiają ukryć się w schronie wybudowanym przez Mickey'a.
Twórca pokazuje nam głównie zachowania ludzi wobec świadomości tego co dzieje się wokół nich oraz wobec zamknięcia i braku możliwości wydostania się ze schronu. Film idealnie pokazuje w jakich warunkach ludzie mogli by się znaleźć podczas apokalipsy i podejmuje bardzo ciekawe tematy takie jak : chęć przejęcia władzy nad innymi, przerażenie, głód czy niepohamowane potrzeby człowieka w obliczu zagłady, a także to jak okrutny człowiek może stać się by przeżyć. Są to jego główne zalety. Jednak ma on i swoje wady..
Przede wszystkim niejednolita akcja. W pewnym momencie dzieje się coś niespodziewanego co nastawia oglądającego na to, że film będzie się kręcił wokół tego tematu i to buduje napięcie ..ale nagle ten wątek znika nie wyjaśniony i film zaczyna się trochę ciągnąć.. Nie jest on długi a mimo wszystko po pewnym czasie mamy nadzieję, że koniec już niebawem.
Moim zdaniem film byłby ciekawszy gdyby autorzy skupili się wokół wątku, który pojawił się na początku. Niestety tak nie było.
Po drugie film ma niespodziewane ale dosyć dziwne zakończenie, Jest ono również trochę niedopowiedziane i brakuje w nim puenty czy czegoś co wpłynie na ogólne wrażenie po filmie.
Mimo wszystko gdy wam się nudzi a tak jak ja nie macie już niczego co moglibyście oglądnąć możecie spróbować sięgnąć po ten film. (nie jest to na pewno film dla dzieci )
Mam nadzieję, że jeśli spróbujecie to dacie mi znać jak się wam podobało. A może wy będziecie mieli inne zdanie na jego temat ?
Ja jak na razie daję mu ocenę 4/10


reżyseria:



 
gatunek:







Mam nadzieję, że pomysł z recenzjami się wam spodoba jeśli nie to dajcie mi znać ;) Miłego dnia !

1 komentarz :

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka