sobota, 7 stycznia 2017

Sprawy organizacyjne

Hej kochani ! Przede wszystkim chciałabym podziękować za wszystkie komentarze i wyświetlenia ponieważ nie spodziewałam się takiej liczby po w sumie 2 dniach! Dziękuję również za mnóstwo pytań jakie mi zadajecie oraz tematów, które mam rozwinąć.
Chciałabym jednak poruszyć troszkę sprawy czysto organizacyjne. Przede wszystkim informuję was, że posty na blogu będą (przynajmniej mam taką nadzieję) pojawiać się 2 razy w tygodniu. Nie powiem wam w jakie dni ponieważ sama tego nie wiem :P Będę pisać posty kiedy tylko będę miała wolną chwilkę i obiecuje, że odpowiem na każdy temat. Proszę również o wyrozumiałość gdybym dodała np. jeden post w tygodniu, gdyż będzie to na pewno spowodowane małą ilością wolnego czasu, ale i wtedy na pewno was o tym poinformuję. Posty postaram się dodawać z jakimś oddaleniem czasowym (czy tak to się mówi ? ) żebyście mieli co czytać a nie wszystko na raz. 
Druga sprawa dla mnie nieco ważniejsza dotyczy pytań. Ogromnie się cieszę, że jest ich taka ilość ale chciałabym was prosić abyście w miarę możliwości wysyłali je na e-maila everythingispossible1905@gmail.com ponieważ ułatwi mi to odpowiadanie oraz to żebym niczego nie pominęła. Oczywiście jeśli wolicie w komentarzach- ok. dam radę ;) 
To chyba wszystko, dziękuje jeszcze raz za to, że jesteście, pozdrawiam i dobranoc !

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka