wtorek, 10 stycznia 2017

Ulubieńcy grudnia 2016 roku

Hejka wszystkim ;) W tym poście chciałabym przedstawić wam moich ulubieńców ( lub rzeczy które były po prostu fajne, ciekawe ) miesiąca. Rozpoczynam tą "edycję" od miesiąca grudzień. Mam nadzieję, że wam się spodoba ! No to zaczynajmy... 

Aha jeszcze na wstępie informuję, że nie używam kosmetyków więc raczej rzadko będą się tu pojawiały.. no ale cóż..

1. Film 
Filmem tego miesiąca zostaje "Bezpieczna przystań" w reżyserii Lasse Hallstrom.
Jest to mój ulubiony film nie tylko tego miesiąca ale i całego roku. Oglądałam go już co najmniej 5 razy i ubóstwiam go ! Jest to niesamowita historia miłosna,w której główna bohaterka próbuje uciec przed swoimi problemami. Ścigana przez policję ukrywa się w przepięknym, małym miasteczku i tam postanawia rozpocząć swoje życie na nowo. Niestety nie jest w stanie uciec przed przeszłością... 
Ocenę tego filmu zostawiam wam, ale jak dla mnie jest on niesamowity ! Polecam z całego serca.



2. Piosenka 
Piosenką miesiąca jest "Human" Rag'n' Bone Man
Jest to moim zdaniem piękna piosenka, którą można słuchać w każdej sytuacji. Kiedy jesteśmy na prawdę smutni ale także gdy jesteśmy bardzo szczęśliwi. Piosenka ta ma bardzo życiowy tekst a także całkiem ciekawy teledysk. Na pewno jest ona inna niż wszystkie co sprawia, że jest tak bardzo wciągająca. 
Link do piosenki


3. Ulubiona potrawa 
Zdecydowanym ulubieńcem w tej kategorii są gofry ! Tak .. zwykłe gofry...no to się postarałam.
Uwielbiam je z bitą śmietaną, masą  owoców i polewą czekoladową ...mmmm pycha! Ale takie kaloryczne... Co tam, raz na jakiś czas można ;) Tym bardziej, że są banalne w przygotowaniu a takie smaczne. Aż naszła mnie ochota na zrobienie sobie gofra.. eh..
Przepis na pyszne gofry




4. Książka 
Bardzo fajną książką ( albo raczej dwoma) jakie przeczytałam w tym miesiącu są "Wybieram Ciebie" oraz "Wybieram miłość" (część 2) autorki Molly McAdams 
Jest to znowu (tak jak i w przypadku filmu) historia miłosna- nie martwcie się nie tylko takie będą się tutaj pojawiały. Opowiada ona historię młodej Harper, która wyjeżdżając z domu ojca ( a raczej bazy wojskowej) rozpoczyna całkiem inne życie. Nie pilnowana przez surowego ojca postanawia zaszaleć ale nie wszystkie jej wybory są słuszne za co spotykają ją liczne i bardzo niespodziewane konsekwencje. Głównym jednak tematem tej książki jest wybór jakiego musi dokonać pomiędzy dwoma ukochanymi mężczyznami .. No dobra więcej wam nie zdradzę. Zachęcam do przeczytania. Myślę, że kiedyś jeszcze do nich wrócę. 


5. Kosmetyk
Jako iż jestem ogromną fanką malowania paznokci postanowiłam, że podzielę się z wami moimi ulubionymi produktami właśnie do paznokci. Jest nim top coat matowy z firmy Eveline Cosmetics "Special Effects" o numerze 154 . Jest to idealny top sprawiający, że każdy kolor lakieru do paznokci zmienia się w idealnie matowy. Efekt ten utrzymuje się bardzo długo ( nawet do tygodnia ) dlatego uważam, że jest to produkt niezwykle trwały, a muszę przyznać, że stosowałam jeszcze taki produkt z firmy Golden Rose i uważam, że ten jest o wiele lepszy. Jego cena wynosi : około 8 złotych, więc jak na taki produkt nie jest to wysoka cena. W sklepie widziałam również inne produkty tego typu w tym np. holograficzny top więc może skuszę się i przetestuje i ten produkt.

Myślę, że to już wystarczy na dzisiaj. Mam nadzieję, że podobają się wam moi ulubieńcy. Kategorie tej serii mogą ulegać zmianie lub może dodam jeszcze jakieś, także jakbyście chcieli coś jeszcze zobaczyć w moich ulubieńcach to proszę piszcie:) A teraz to już wszystko. Miłego dnia i do następnego !

1 komentarz :

  1. Zaraziłaś mnie tą "Bezpieczna przystanią". Aż bym sobie oglądnęła, a tu nauki tyle.....

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka