piątek, 6 stycznia 2017

Powracam !

Hej wszystkim, po dosyć długiej przerwie postanowiłam wrócić i kontynuować mojego bloga. Będzie on nadal w formie odpowiedzi na wasze pytania dlatego też proszę was o pomoc i zadawanie pytań na nurtujące was tematy. Pytania najlepiej wysyłać na e-maila : everythingispossible1905@gmail.com W ten sposób najłatwiej będzie mi odpowiadać na wszystkie nie pomijając żadnego tematu. Mam nadzieję, że będzie was tu coraz więcej i że spodoba się wam forma mojego bloga oraz że każdy z was znajdzie tutaj coś co go zainteresuje. Proszę o wszelką pomoc, komentowanie ( nawet negatywne) oraz o to byście pomogli mi rozwijać się dla was i zmieniać go na jeszcze ciekawszy. Pozdrawiam i dziękuję, że jesteście !

3 komentarze :

  1. Co myślisz o trzynastolatkach , które chodzą do klubów m.in. dragon (piją i rzygają ) i myślą , że wkraczają w dorosłe życie ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy to co robimy jest z góry zaplanowane czy jednak mamy jakiś wpływ na przyszłość ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie masz plany na przyszłość, gdybyś np zdała maturę aczkolwiek nie dostała się na wymarzony kierunek?

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka