sobota, 29 marca 2014

Kim jest prawdziwy przyjaciel ?

Moim zdaniem prawdziwy przyjaciel to osoba, którą nazwałbyś siostrą/bratem. Jest to osoba która potrafiłaby rzucić się za tobą w ogień. Możesz powierzyć jej najskrytszą tajemnicę i każdy ból jaki cię nęka, a ona pomoże. To osoba, która kiedy powiesz "zabiłem człowieka" odpowie ci pytaniem gdzie go zakopiemy.

 To osoba, z którą masz najwspanialsze przygody, a i tak najczęściej wspominacie te, które były "przypałowe".
Niestety w tych czasach tak samo jak o prawdziwą miłość tak i o prawdziwą przyjaźń jest bardzo ciężko. Sama się wiele razy przekonałam, że osoby, które są dla ciebie najważniejsze w jednej sekundzie mogą zmienić się w osoby, których nie chcesz widzieć do końca życia. Prawdziwy przyjaciel? Osoba, która odejdzie nie może być tak nazywana. 
Na szczęście są jeszcze w nielicznych przypadkach przyjaźnie prawdziwe i trwałe. Mogę powiedzieć że posiadam taką. Mimo tego że w ostatnim czasie moje relacje z najlepszą przyjaciółką znacznie się pogorszyły to i tak jest ona moją siostrą, którą kocham bardzo mocno. Mimo tego ile ma wad i jak się zmieniła w ostatnim czasie i tak będę przy niej i będę ją wspierać w każdym wyborze. Bo na tym polega prawdziwa przyjaźń. 

Życzę wam siły, aby pokonywać w przyjaźni i miłości wszystkie przeciwności losu, żebyście się nigdy nie poddawali i znaleźli prawdziwego przyjaciela. 

A tobie Olu bo wiem że to czytasz chcę napisać tylko tyle: Pamiętaj że zawsze możesz na mnie liczyć i że cię kocham. Mam nadzieje, że ze mną wytrzymasz do końca życia i nasza prawdziwa przyjaźń nigdy się nie skończy. 
















Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka