czwartek, 27 marca 2014

Prawdziwa miłość

Moim zdaniem prawdziwa miłość to nie taka, która jest idealna, wspaniała, pozornie szczęśliwa lecz taka, która będzie trwać mimo wszystkich problemów. Wiele jest miłości, które wydają się być dla świata czymś wiecznym, a tak naprawdę są już po wielu zerwaniach i ponownym wracaniu do siebie. Moim zdaniem ludzie, którzy się prawdziwie kochają nigdy się nie rozstaną.



Związek powinien być oparty na bezgranicznym zaufaniu, pomocy i przyjaźni. Partnerzy powinni dążyć do kompromisów i nie uciekać przed problemami, lecz wspólnie je rozwiązywać. Dlatego tak ważna w związku jest rozmowa, której dzisiaj bardzo często brakuje szczególnie w związkach przez internet. Partnerzy powinni być dla siebie najlepszymi przyjaciółmi ale i nie powinni się ograniczać.

Pytaniem zadanym przez jakiegoś czytelnika było jeszcze to czy ja jestem w związku i jaki on jest. 
Jestem w związku i mam cudownego chłopaka, który bardzo mi pomaga, wspiera mnie i jest dla mnie prawdziwym przyjacielem. Mamy wiele problemów, zdarzają się także kłótnie ale wspólnie potrafimy rozwiązać każdy problem. I to co chyba w związku najważniejsze jesteśmy ze sobą szczęśliwi, a ja z każdym dniem i z każdą odkrytą cechą zakochuje się w nim na nowo. Bardzo dużo się od siebie nauczyliśmy i potrafimy cieszyć się wszystkim co nas otacza, a najbardziej sobą. Jest moim aniołem stróżem i bardzo go kocham. 



Wszystkim którzy to czytają życzę znalezienia sobie takiego anioła stróża ;) dobranoc.

7 komentarzy :

  1. Jeju kochane ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś wspaniałą osobą <3

    OdpowiedzUsuń
  3. kim jest prawdziwy przyjaciel według ciebie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy zdarzyło Ci się kochać dwie osoby naraz ? Jak to rozróżnić i jak sobie z tym poradzić bez kłamstw?

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka