poniedziałek, 31 marca 2014

Co zrobię gdy zakocham się w swoim przyjacielu ?

Hmm.. nie wiem jak odpowiedzieć na to pytanie... czy chodzi o to co zrobię gdy teraz się zakocham czy ogólnie ?

Zacznę od tego drugiego. Przechodziłam to już. 


Moim zdaniem jeżeli coś takiego ma miejsce trzeba o tym porozmawiać z drugą osobą. To jest proste bo przecież z prawdziwym przyjacielem i tak rozmawiacie o wszystkim. Możliwe że druga osoba odwzajemnia uczucia tak jak w moim przypadku. Po prostu trzeba to sprawdzić. 

Jeżeli chodzi o to drugie co bym zrobiła gdybym teraz zakochała się w jakimś moim przyjacielu hmm.. na pewno pogadałabym o tym z moim chłopakiem. On by mi pomógł i na pewno doradził. Nie byłby z tego zadowolony ale cieszyłby się że jestem szczera i że mówię mu takie rzeczy. Wspólnie rozwiązalibyśmy ten problem i na pewno porozmawialibyśmy o tym także z tym przyjacielem. Na moje szczęście nie mam takiego problemu, gdyż mój przyjaciel i chłopak to jedna i ta sama osoba... więc można uznać że jestem szczęśliwie zakochana w jednym i drugim i każdy się na to zgadza. ;)

Życzę wszystkim żeby nigdy nie mieli takiego problemu, a jeżeli już wystąpi to rozwiązania go (oczywiście szczęśliwego zakończenia). ;) 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka