piątek, 24 kwietnia 2015

Mam chłopaka , który mieszka ode mnie 200 km...


W maju się przeprowadza do mojego miasta, aczkolwiek często nachodzą mnie czarne myśli.. że może mnie zostawić, co jeśli coś zrobię nie tak, a jemu się to nie spodoba, strasznie go kocham.. boję się o to , że kolejny raz stracę kogoś tak bardzo ważnego w moim życiu.


Nie będę się rozpisywać. Jeśli jesteś pewna że go kochasz to musi się o udać. Ale musisz być pewna też tego że on cię kocha. Bo gdybyś nawet zrobiła coś głupiego, a on cię kocha tak na prawdę to wybaczy ci wszystko. Wiele ludzi dziwi się gdy pytają się mnie czy wybaczyłabym mojemu chłopakowi zdradę, a ja odpowiadam tak. Miłość jest czymś większym od wszystkiego. Kocham swojego chłopaka najbardziej na świecie i wybaczyłabym mu wszystko ( oczywiście najpierw go zabijając <żartuje> ) nawet największe głupstwo. 
To że twój chłopak wprowadza się do twojego miasta wcale nie oznacza, że wasze relacje muszą się popsuć wręcz przeciwnie! Moim zdaniem to, że będziesz widywać go częściej pokaże wam ile dla siebie znaczycie, czy się sobą nie nudzicie czy naprawdę wam na sobie zależy co więcej zobaczysz czy ci ufa czy jest z tobą szczery czy na prawdę to jest ten jedyny. Moim zdaniem powinnaś się cieszyć tym, że w końcu będzie obok ciebie. A gdy już masz się tak bardzo martwić to z nim porozmawiaj. Powiedz mu że się martwisz , co czujesz i że nie chcesz go stracić bo ci na nim zależy. To także na pewno zbliży was do siebie.

Pozdrawiam i mam nadzieję, że będziecie szczęśliwą parą ! ;)

3 komentarze :

  1. Dziękuję, mam nadzieję że się uda.
    Mam kolejne pytanie..
    Co zrobic gdy bliska ci osoba jest ciezko chora a ja nie umiem z nia sie dogadac. Chodzi o dziadka, ciagle na mnie krzyczy a ja sie o niego martwie. Co moge zrobic?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mialam kiedys przyjaciolke najlepsza, ostatnio miala wypadek.. zginela. Przed wypadkiem nie rozmawialysmy, a teraz zaluje ze nie wyciagnelam do niej reki i ze sie nie odezwalam. Nie umiem sie z tym pogodzic..

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepraszam że tak długo nie odpowiadam ale teraz poprawy w szkole itd. :) Ale obiecuję że w następnym tygodniu w piątek odpowiem na wszystkie wasze posty! Dziękuje że jesteście :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka