wtorek, 27 stycznia 2015

Co jeśli przyjaciółka mojej dziewczyny się we mnie zakochała a ja odwzajemniam to uczucie ?


Pytanie do poprzedniego.. jak łagodnie powiedzieć dziewczynie że to nie to , ponieważ kocham jej przyjaciółkę ? Jak zrobić aby ich przyjaźń się nie rozsypała? Wybrać szczęście czy dalej udawać szczęśliwego z tą, której nie kocham ?

Uhuh... Temat jest trudny. Wiesz nie da się tego rozwiązać nie raniąc kogoś ponieważ albo będzie cierpieć twoja dziewczyna albo ty. Nie w moim stylu jest napisanie "lepiej żeby ktoś cierpiał niż ty" bo to głupota.


Niestety w tej sytuacji chyba muszę doradzić ci abyś poszedł za głosem serca. W dzisiejszych czasach związki tak czy inaczej się po prostu psują. No chyba że są tworzone w miłości, a skoro ty jej nie kochasz to znaczy że tak nie jest. Problem w tym, że kiedyś może być za późno na to by porozmawiać z kimś kogo naprawdę kochasz czyli w tym przypadku z jej przyjaciółką.
Musisz pogadać ze swoją dziewczyną i wytłumaczyć jej co czujesz. Przeprosić.
Łagodnie tego nie da się powiedzieć. Wytłumacz jej to i tyle. Lepsza najgorsza prawda niż małe kłamstwo.
Twoja dziewczyna będzie cierpieć i nikłe są szanse na to by ona i jej koleżanka nadal żyły w przyjaźni po zaistniałej sytuacji. Chociaż z drugiej strony to przecież nie jest nikogo wina. Miłość nie wybiera.
Tak jak już powiedziałam innego wyjścia nie ma. Musisz z nimi pogadać. Zaczynając od swojej dziewczyny.
Nie wiem czy zrobisz tak jak napisałam ale myśle że lepsze to niż życie w kłamstwie gdy każdy z was może ułożyć sobie na nowo życie. Mam nadzieję że pomogłam ;) Pozdrawiam i proszę o opisanie efektów dalszych działań.




3 komentarze :

  1. Dziękuję za radę.
    Rozmawiałem z nią już tydzień temu, ale bałem się jej wyznać prawdy.
    One i tak się pokłóciły , a ja nie wiem jak zareaguje moja była , gdy spotka mnie z jej przyjaciółką na mieście... Jednak warto iść za głosem serca. Dzięki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że pomogłam :) To sytuacja która wymaga od Cb podjęcia trudnej decyzji ale każdy czasami musi napotkać przeszkodę na swojej drodze żeby wstać i iść dalej jako silniejszy. Życzę ci powodzenia i szczęścia a to jak zareaguje twoja była to normalne... ale kiedyś zrozumie że tak jest lepiej :)

      Usuń
  2. Co jeśli ojciec nie interesuje się własnym dzieckiem przez 14 lat?

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka