wtorek, 1 kwietnia 2014

Kim jest mój chłopak? Czyli 50 faktów o nim.

1. Jest 2 lata starszy. 
2. Ma na imię ***** a na nazwisko ********. 
3. Jest przystojny, zabawny, kochany i słodki. 
4. Zawsze mnie wesprze i wysłucha nawet jak gadam i gadam o byle czym. 
5. Czasami jest wnerwiający. 


6. Lubi się ze mną droczyć.
7. Umie mnie rozśmieszyć. 
8. Jest szalony.
9. Zna najbardziej okropne tortury na świecie i stosuje je tylko na mnie ( np. łaskotanie )
10. Jego ulubionym kolorem jest zielony.
11. Ulubiona piosenka to "Jak zapomnieć"
12. Ma 2 siostry 
13. Chce być mechanikiem, pilotem samolotów (i wszystkim innym też).
14. Jak miał 5 lat to jego rodzice kupili dom w którym aktualnie mieszkają.
15. Jego mama ma na imię Kasia, a tata Andrzej.
16. Ma przyjaciela, który nigdy nie mówi mi cześć :p
17. Podoba się mojej koleżance
18. Na trzecie imię ma Gabriel.
19. Nie lubi jak się zdrabnia Gabriel na Gabryś.
20. Jest bardzo zazdrosny.
21. Ma ciocie we Włoszech.
22. Uwielbia pić pepsi.
23. Chciałby mieć psa (najlepiej malamuta) ale mama mu nie pozwala.
24. Umie być poważny (przy mnie nigdy nie trwa to dłużej niż 5 min)
25. Zadaje strasznie dziwne pytania.
26. Jest bardzo zdolny tylko nie chce się mu uczyć.
27. Lubi muzykę, której słucham (przynajmniej tak mówi).
28. Jego hobby to jazda na rowerze. 
29. Nie lubi brzóz :p
30. Miał 2 ( i pół )dziewczyny przede mną :P 

31. Twierdzi, że żadnej z nich nie kochał tak jak mnie.

32. Często daje mi prezenty i jest zły że nie przyjmuje.

33. Chce być ze mną do końca życia.
34. Nie lubi przebywać wśród ludzi.
35. Świetnie całuje ( ale cii.. )
36. Lubi dżem.
37. Używa słów "tyrpanie, siarczyście, bymcykwszy" ... ps. nie wiem czy to ostatnie to słowo.
38. Wiecznie ma ochotę na pierogi.
39. Chciałby brać udział w zawodach rowerowych i wygrać mi rower.
40. Nie wierzy w siebie.
41. Chciałby żebym z nim jeździła na rowerze.
42. Lubi leżeć na ulicy ( nie pytajcie... )
43. Chciałby być cały czas przy mnie ale mnie nie ogranicza.
44. Uwielbia paintball a jego drużyna nazywa się "WATAHA CIENI"
45. Ma dyslekcje i dysgrafie. 
46. Lubi się przytulać ale rzadko to robi. 
47. Chodzi ze mną co niedziele do kościoła.
48. Umie rozmawiać ze mną na każdy temat.
49. Oddałby za mnie wszystko. Nawet swoje życie.
50. Jest chłopakiem mojego życia. Uwielbiam go. <3 


1 komentarz :

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka